0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
نقش ایمیل انبوه در تبلیغات

نقش ایمیل انبوه در تبلیغات

این روزها که بازار کسب و کار با ترفندهای زیرکانه‌ای رو به رشد است، به کار بردن یک تکنیک موثر می‌تواند فوق العاده باشد.

 بازاریابی و یا تبلیغات رسانه‌ای نظیر ایمیل انبوه نیز یکی از این موارد است.

در واقع جذب مشتری حرف اول و آخر را در یک کسب و کار موفق می زند، حال فرقی نمی کند در چه زمینه‌ای باشد، یک موسسه آموزشی و یا یک شرکت بیمه و یا حتی نمایندگی فروش اتومبیل!

در هر صورت تنها کافیست با ارسال ایمیل انبوه، مشتریان خاص را برای خودتان حفظ کنید و با ارسال یک ایمیل، همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

ایمیل انبوه و یا ایمیل مارکتینگ، یکی از بهترین و موثرترین راههای ارتباط با مشتری است و طبق آماری که گرفته شده است یکی از تکنیک‌های کم هزینه نیز محسوب می شود.

ایمیل انبوه چیست؟

ایمیل انبوه یک روش منسجم و بهینه برای تبلیغات موثر در جهت پیشرفت کسب و کارتان است.

 به اینصورت که یک متن کاربردی و تبلیغاتی را به منظور معرفی خود، برند تجاری و محصول موردنظرتان آماده کرده و به صورت هماهنگ، به یک تعداد مشخصی از مشتریان خود ارسال می کنید.

 غالبا ایمیل انبوه در کسب و کارهایی که پایه آنها مبتنی بر فروش است انجام می شود و مزیت های ممتازی بر فروش خواهد داشت.

 

مزایای ایمیل انبوه برای کسب و کار:

یکی از مزیت های ایمیل انبوه، صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد بود و تنها با ارسال یک ایمیل گروهی، می توانید در وقت خودتان حسابی صرفه جویی کنید.

 دومین ویژگی ایمیل انبوه، مدیریت آسان برای کاربر است و با انجام چند مرحله ساده می توانید به راحتی برای مشتریان خود ایمیل گروهی ارسال کنید و اطلاعیه های مهم شرکت را به آنها اطلاع دهید.

همچنین یکی از قابلیت های این تبلیغ رسانه ای اینست که شما می توانید از نرخ کلیک و یا نرخ باز شدن ایمیل های ارسالی هم مطلع شوید و تاثیر این روش تبلیغات را به وضوح ببینید.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات